En hund och en katt och deras vardag tillsammans med en djurtokig matte

lördag 24 maj 2014

Trots att det är skönt med ljuset och grönskan, så är inte sommaren någon favorittid för mig. Därför att jag inte tål värme så vidare bra. Jag bränner mig lätt och sitter helst i skuggan om jag får välja. 
Hundarna och katten blir också väldigt dåsiga och påverkade när det är varmt. 
För att vara snäll och omtänksam bäddade Lillan ner Purris under en varm filt. 
 Purran ser faktiskt ut att njuta!
 Toxic ligger gärna i skuggan om jag finns i närheten.
Men om jag sitter i solen eller går på glödande kol följer hon mig lika gärna.
En kursare sa till mig när han såg oss:
- Det där är mattes flicka va?
Och JA, Toxic är mattes trogna lilla tjej! Lämnar aldrig min sida!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar