En hund och en katt och deras vardag tillsammans med en djurtokig matte

lördag 4 juli 2015

Sommaren är igång!



Toxan försöker hjälpa mig att träna. Ibland blir hon lite ivrig och då ryker ett och annat skosnöre på skorna. Men jag kan inte bli arg på henne, se hur hon ser ut! Hon är ju världens gulligaste!


Lillan och Toxan hänger mycket. Har man inga syskon får hunden duga som substitut och det blir mycket springlekar, kramar och nedbäddningar i diverse docktäcken och filtar. Tur att Toxic finner sig i allt med ett jämnmod och tålamod som jag beundrar.  Skönt för mig med en barnpassare emellanåt!



 Purran bara latar sig och latar sig... Även hon börjar bli gammal och tycker det är skönt att få ta det lugnt i skuggan på altanen (eller bordet, har ingen hyfs alls)
Gosigaste sällskapet framför TVn är hon i alla fall!

Ibland saknar jag Tindra så att det gör ont. Hon och jag hade något speciellt.
 Hela hon var speciell. 

1 kommentar: