En hund och en katt och deras vardag tillsammans med en djurtokig matte

söndag 15 maj 2011

Cesar Millan

I torsdags var jag på Cesar Millan - live på hovet! Jättekul! Många skratt över hans förmåga att härma hundar och hundägare när de beter sig konstigt.

Jag tycker faktiskt om Cesar och hans hundkänsla även om många är kritiska. Men hans kunskap och kärlek till hundar genomsyrar hans metoder och jag tycker att han är fantastisk med hundar. Sen kanske inte alla förstår hur han menar och använder metoderna fel, men det kan ju inte han rå för.
Hovet var fullsatt och stämningen var på topp.

Sen var det en glad överraskning att Frida Binette och Poppy gjorde sitt "La de svinge" på slutet! De är så duktiga! Det tyckte Cesar också!

Jag var positivt överraskad över showen och fick lite ny energi att ta itu med min och Tindras relation. Hon har inte rymt på hela helgen! Peppar peppar!

Nästa helg ska syrran och jag ha vårt lilla spårläger, hoppas det är bra väder då...

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar