En hund och en katt och deras vardag tillsammans med en djurtokig matte

onsdag 23 mars 2011


Jag har fastnat för SVTs "Huset fullt med hundar".

Först hörde jag så mycket negativt om programmet att jag måste titta, och nu är jag överförtjust!

Vilken bra idé att låta en familj skaffa en hund för att de passar ihop, och inte för utseendets skull. Jag tycker att alla som skaffar hund skulle få de möjligheterna, jag skulle också vilja det. Sen att hundar som behöver nytt hem får en andra chans är ju fantastiskt!

Så om ni inte sett programmet, gör det! Går på tisdagar kl. 20.


Tindra är skendräktig och vårgalen.

Men igår hade jag ingen mössa på mig, det är ett säkert vårtecken!

Så snart bär det av till skogs för att spåra, och då släpper nog depressionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar