En hund och en katt och deras vardag tillsammans med en djurtokig matte

lördag 16 augusti 2014

Trött i hjärnan...

Natten var god, vi sov som två stockar! Toxic som i vanliga fall är en galen sprallgumma tidigt på morgonen var ovanligt loj i morse. 
 Ovanligt men underbart härligt med sovmorgon och frukost med inspirationsläsning.
 Nu är lördagspasset slut och våra hjärnor kokar. Herregud, så här mycket information klarar inte jag!
Sen har vi en träningsdag till framför oss också.
Toxic har checkat ut för dagen och jag ska också landa lite innan middan.
Jag känner mig så priviligierad att få ta del av Emmas kunskap och få hjälp i träningen. Med små enkla självklara övningar ( som jag aldrig skulle kommit på själv), får hon våra hundar att prestera.
Jag är så imponerad, inspirerad och brinner av lust att få börja träna seriöst igen. Det var precis den här tändningen jag behövde! Äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar