En hund och en katt och deras vardag tillsammans med en djurtokig matte

måndag 25 februari 2013

GalenTindra är tillbaka!

 
Det är såå skönt att se att Tindra inte förändrats någonting av operationen.
Hon är nästan ännu galnare nu än innan!
 Det är så kul att springa och rejsa i snö!
 Jag får se upp så att hon inte anfaller mig och snor min mössa.
Då ligger jag snart där, nermejad i snön, utan mössa.
Snabbt går det också!

 
 Tindra och Lillan busade jättefint i skogen igår. Lillan hittade en pinne som hon frestade Tindra med, och T var snabbt med på noterna. Men man märker att Tindra anpassar hårdheten efter vem hon bråkar med. Hon är så fin!
Lillan är väldigt duktig på att visa vad hon vill. Hon bara tar pinnen om hon vill det, inga tveksamheter, och Tindra fattar direkt och släpper, men väntar snällt på nästa invit till lek från Lillan.

Lillan ja, hon är djurtokig. Här är hennes farm som hon leker med, och det är grisar, får, hästar, kor, höns, hundar, getter, ja allt möjligt (hon har till och med en vakt-groda).
Jag frågade henne om hon ville åka till Astrid Lindgrens värld i sommar, och då frågade hon:
-Finns det några djur där då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar