En hund och en katt och deras vardag tillsammans med en djurtokig matte

söndag 21 september 2014

Fina Toxic

Jag försöker verkligen få tid med båda hundarna, men det är svårt. Livspusslet ni vet. 
Men både igår och idag har Toxic och jag varit ute på långa ensamma promenader, bara hon och jag. 
Hon behöver det för utvecklingens skull. Ingen framgång utan träning...
Bara för att jag blir så inspirerad av att hålla kurs har jag anmält mig själv till en kurs för att utveckla leken oss emellan. Tre söndagar, två timmar i stöten, och det känns lagom och jättekul!
Det är ju det här jag längtat efter; en träningsvillig kompis att ha kul med!
Tindra var seg idag, helt utan anledning. Hon har ups and downs kan man säga...
Jag är bara glad så länge hon hänger med och äter och inte har ont. Allt annat är bonus. 

De två bilderna nedan är före lek och efter. Femton minuter emellan...
Uthålligheten får vi jobba en del på...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar